يکشنبه, 25 شهريور 1403

مركز تحقيقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل (مغان)

  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ 
  • کد خبر : ۱۵۶۲۷۸
تهیه فیلم ترویجی - آموزشی با عنوان «تهیه خوراك كامل دام از ضایعات محصولات كشاورزی» با مشاركت عضو هیأت علمی بخش تحقیقات علوم دامی ایستگاه تحقیقات كشاورزی و منابع طبیعی آلاروق اردبیل

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل این فیلم آموزشی - ترویجی در مورخه ۱۱ و ۱۲ دی‌ماه ۱۴۰۰ در محل انبار خوراک دام ایستگاه تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی آلاروق اردبیل ضبط گردید.

تهیه این فیلم با مشارکت بخش رسانه‌ای معاونت ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل و بخش تحقیقات علوم دامی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل انجام شد در این فیلم دکتر صحرایی به ارائه مطالبی در خصوص اهمیت اقتصادی تغذیه دام، انواع اقلام خوراکی مورد مصرف، انواع ضایعات و بقایای محصولات کشاورزی تولیدی در استان و روش‌های فرآوری و مصرف بهینه ضایعات محصولات کشاورزی در تغذیه دام‌ها پرداخت. همچنین نحوه و مراحل تهیه خوراک کامل از ضایعات کشاورزی از قبیل بخش هوایی سیب‌زمینی، کاه بادام‌زمینی، سویا، کلزا، ذرت و گندم و روش‌های بهینه مصرف خوراک کامل در تغذیه دام‌های سبک و سنگین و مزیت‌های اقتصادی مصرف خوراک‌های کامل تهیه شده از ضایعات محصولات کشاورزی در تغذیه دام‌ها معرفی گردید. این فیلم در مورخه ۱۴ دی‌ماه روز سه‌شنبه از برنامه تلویزیونی جهاد کشاورزی شبکه سبلان اردبیل پخش خواهد شد‌.

منبع خبر
روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها