يکشنبه, 15 مهر 1403

مركز تحقيقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل (مغان)

  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ 
  • کد خبر : ۱۸۲۸۳۲
برگزاری نمایشگاه فناورانه رویداد در مسیر كشاورزی دانش بنیان مركز تحقیقات و آموزش كشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل (مغان)

 به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل در جریان برگزاری نخستین رویداد در مسیر کشاورزی دانش بنیان استان 13 و 14 اسفندماه، نمایشگاه فناورانه با حضور بیش از 30 شرکت دانش بنیان و هسته فناور در سالن ورزشی شهداء سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در جنب پردیس آموزش کشاورزی تشکیل گردید.

این نمایشگاه با حضور دکتر کمال شهبازی رئیس مرکز، رئیس پارک علم و فناوری استان، معاونان سازمان جهاد کشاورزی، اعضای هیأت علمی مرکز، فناوران، شرکت‌ها و هسته‌های فناور، تشکل‌های بخش کشاورزی، سرمایه‌گذاران و بهره‌برداران افتتاح گردید. در این نمایشگاه محققان، فناوران و مدیران حاضر در غرفه‌های خود، آخرین دستاوردهای جدید و محصولات تولیدی از قبیل بذور جدید گیاهان زراعی و باغی دارای قابلیت‌های منحصر به فرد، خوراک دام و طیور، گیاهان داروئی، ماهیان زینتی و ... را در معرض دید ایده پردازان، بهره‌برداران، سرمایه‌گذاران و بازدیدکنندگان قرار دادند.

 دکتر کمال شهبازی رئیس مرکز و هیئت همراه، ضمن خداقوت به دست‌اندرکاران مرتبط با برگزاری نمایشگاه فناورانه در مسیر کشاورزی دانش بنیان، حضور شرکت‌های دانش بنیان کشاورزی و فناور در کنار بهره‌برداران و تولیدکنندگان و شرکت‌های بخش خصوصی در این رویداد را مهم و مثبت ارزیابی و از تلاش همه دست‌اندرکاران امنیت غذائی در سراسر استان اردبیل قدردانی کرد.

 لازم به یادآوری است این نمایشگاه روز شنبه 13 اسفند آغاز و تا روز یکشنبه 14 اسفندماه 1401 همزمان با رویداد در مسیر کشاورزی دانش بنیان ادامه خواهد داشت و محققان و فناوران مرکز رشد کشاورزی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان و سایر شرکت‌های حاضر، آماده پاسخ گوئی به سؤالات بهره‌برداران، کشاورزان، شرکت‌های خصوصی، تعاونی‌های تولید و همه فعالان مرتبط با بخش کشاورزی است.

منبع خبر
روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل
امتیاز :  ۵/۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها